Welke modelovereenkomst secretaresse gebruiken
Ik zit te zoeken welke overeenkomst ik kan gebruiken, om aantoonbaar te maken dat ik als freelance secretaresse/ondersteuning Events etc. werkzaamheden uitvoer.
Er komen nu aanvragen binnen, die ik niet durf aan te nemen omdat ik bang ben dat ik ergens een fout maak.
De overeenkomsten van de Belastingdienst zijn voor mij erg onduidelijk. Wat adviseren jullie mij te gebruiken?
-Taken zijn
-organiseren van Events
-Agendabeheer/emailbeheer
-Notuleren van vergaderingen
-Inrichten nieuwe administratie
-Gastvrouw op vergaderlocaties
Mijn dank is groot.